Logo
  • Bestillinger
  • Levering
  • Produkt
  • Reklamation og returnering
  • Kundekonto 
  • Når du handler ved os
  • Kontakt os
  1. Hjem
  2. Bestillinger

Bestillinger

Bestillingsinformation

    Hvordan laver jeg en kundekonto? Kan jeg bestille som gæst? Er der en mindste og højeste bestillingsværdi? Er en printet faktura inkluderet i min levering? Er jeres hjemmeside sikker?

Betaling

    Hvilke betalingsmetoder tilbyder du? Hvordan vælger eller ændrer jeg min betalingsmetode? Min kreditkort betaling fejlede – hvad skal jeg gøre? Min PayPal betalingen fejlede – hvad skal jeg gøre? Jeg har modtaget en betalingspåmindelse selvom jeg har betalt for min bestilling

Bestillingsstatus

    Vil jeg modtage en bestillingsbekræftelse? Hvordan ved jeg hvornår min bestilling er blevet afsendt? Hvordan kan jeg spore min bestilling?

Ændringer og annullering 

    Kan jeg lave ændringer i min bestilling eller leveringsadresse? Kan jeg annullere min ordre? Kan jeg kombinere flere bestillinger?

zooplus Relax

    Hvordan fungerer abonnementet? Hvordan starter jeg zooplus-relax abonnement Hvordan kan jeg ændre eller opsige mit abonnement? Får jeg besked, før min næste abonnementsordre afsendes?