Vi sigter efter at behandle og sende alle bestillinger så hurtigt som muligt. Alle bestillinger, hvor der ikke er brugt betalingsmetoden bankoverførsel, sendes næsten med det samme til vores varehus, når betalingen er bekræftet. Selv I weekenden! Derfor er det ikke muligt at lave ændringer i din bestilling selvom din pakke endnu ikke er sendt. 

 

Kontakt venligst vores Kundeservice  for at se om det er muligt at annullere bestillingen. Vi vil gøre vores bedste   for at hjælpe, selvom en annullering ikke kan blive garanteret på dette stadie.

 

Hvis der er en fejl i leveringsadressen, kan du muligvis ændre leveringen til en anden adresse igennem kurerens hjemmeside, når pakken er på vej til dig.

 

Hvis du har brugt en forudbetalingsmetode og har endnu ikke autoriseret betalingen, er vi som regel i stand til at lave nogle ændringer i din bestilling. Kontakt venligst vores Kundeservice for at se om dine bestillingsdetaljer kan ændres.

 

Når din bestilling er blevet placeret, kan vi ikke justere eller ændre det følgende:

  • Anvende en kuponkode eller en rabatkupon med tilbagevirkende kraft
  • Tilføje eller fjerne et produkt fra præmieshoppen
  • Ændre faktureringsadressen