Vi accepterer de følgende betalingsmetoder:

  • Kreditkort (Visa, Mastercard)
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Klarna
  • Forudbetaling (bankoverførsel)
  • Faktura

 

Alle vores betalingsmetoder er helt sikre. Alle personlige informationer (såsom betalingsinformation, email og adresse) og betalingsdetaljer er beskyttet af kryptering og af en yderligere autoriseringsproces. 

 

Kreditkort

Dit kredit vil ikke blive opkrævet før dine varer forlader vores lager. Når du tilføjer et nyt kort, kan du vælge at gemme kortdetaljerne til fremtidige køb.  I tilfælde af yderligere verifikation, beder vi dig venligst om at kontakte din bank.


Apple Pay

Apple Pay er tilgængelig som betalingsmetode til iOS-enheder i vores app- og mobilwebshop. Du kan vælge denne betalingsmetode, når du checker ud. Denne betalingsmetode er tilgængelig via Safari, og du kan betale med et tilknyttet betalingskort. Du betaler direkte via din Apple-konto. Når du har afgivet din ordre, vil du blive henvist til Apple for at godkende betalingen af ordreværdien. Så snart vi er blevet informeret om din autorisation, begynder forsendelsen - afhængigt af den leveringstid, der er angivet for varerne.

Alt efter hvilken betalingsmetode, du har angivet hos Apple Pay, vil det faktiske fakturabeløb minus eventuelle rabatter, værdibeviser osv. blive debiteret umiddelbart efter afsendelse.

 

Paypal

Hvis du vælger PayPal, vil du blive omdirigeret til PayPal checkout siden for at gennemføre din betaling. Hvis du ikke har en Paypal konto, kan du lave en konto imens du gennemfører din betalingsproces. Vær venligst opmærksom på, at vi ikke accepterer amerikanske PayPal kontoer.

Klarna

I samarbejde med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi dig betalingsmetoderne Klarna Get First. Betal senere og Klarna Split up. Betaling sker til Klarna.

Med Klarna Get first. Pay then kan kunder købe deres varer nu og betale inden for 30 dage efter levering af varerne eller, i tilfælde af køb af andre tjenester, levering af tjenesten. Klarna sender fakturaen til kunderne via e-mail.

Med Klarna Split kan kunderne betale ordrebeløbet i månedlige rater. Forfaldsdatoen er i henhold til den afdragsplan, der er forklaret i købsprocessen og sendt af Klarna via e-mail.

Betalingsmetoderne Klarna Get first. Pay Later og Klarna Split er ikke tilgængelige for alle tilbud og kræver blandt andet en godkendt kreditvurdering af Klarna Bank AB (publ).

For mere information, se Klarnas servicevilkår. Generel information om Klarna kan findes her. Dine personoplysninger vil blive behandlet af Klarna i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove og som beskrevet i Klarnas privatlivspolitik Klarnas databeskyttelse.

 

Bankoverførsel

Vær venligst sikker på at inkludere ordrenummeret på din bestilling i betalingsreferencefeltet når du indtaster din bankoverførsel. Overfør venligst beløbet til den følgende konto:

 

zooplus SE

Sydbank

Reg.nr.: 8065

Kontonr.: 0001264642

IBAN: DK47 8065 0001 2646 42

SWIFT (BIC): SYBKDK22

 

Bankoverførsel kan tage 1-2 arbejdsdage at behandle. Din bestilling vil blive afsendt fra vores lager til behandling, når beløbet er fuldt betalt.

 

I individuelle sager eller afhængigt af den valgte leveringsmetode af forbrugeren, vil zooplus kun acceptere visse typer af betaling.


Vi tilbyder faktura som betalingsmetode for registrerede kunder, der regelmæssigt handler hos os og allerede har bestilt mindst to gange. Bemærk, at vi i særlige tilfælde eller afhængigt af de varer, du har bestilt / valgt leveringsmetode, ikke tilbyder faktura betaling. Det er en automatisk proces, og det er ikke muligt for vores kundeservice at ændre betalingsmetoden til faktura

 

Du kan finde yderligere detaljer om vores betalingsmetoder her