Vi bestræber os på at behandle og sende alle bestillinger så hurtigt som muligt.


Bestillinger, der er afgivet med andre betalingsmetoder end bankoverførsel, sendes til vores lager til behandling næsten øjeblikkeligt, når betalingen er blevet bekræftet. Selv i løbet af weekenden!


Men hvis du af en eller anden grund har brug for at annullere din bestilling, kan du selv gøre det på din "mit zooplus" kundekonto, afhængigt af statusen på din bestilling. 


For at annullere din bestilling skal du gå til afsnittet Mine Bestillinger i din "mit zooplus" kundekonto.

 

Find den bestilling, du ønsker at annullere, og klik på Bestillings Detaljer. Hvis det er muligt at annullere, vil du se en "Annuller ordre"-knap under knappen "Genbestil".  Klik på "Annuller ordre". Der vises en pop-up-meddelelse. Vælg årsagen til din annullering, og klik på "Annuller ordre". Bestillingsoplysningerne vil nu vise, at ordren er annulleret. 

Du vil også modtage en pop-up-meddelelse, der bekræfter annulleringen af din ordre, og vi sender dig også en e-mail med en meddelelse om annullering af bestillingen. 


Bemærk venligst:  

Muligheden for at annullere din bestilling på din zooplus-konto afhænger af, hvilket stadium i behandlingsprocessen din bestilling er nået til, og hvilken betalingsmetode du har valgt.


Hvis muligheden for at annullere bestillingen ikke er tilgængelig, skal du kontakte vores kundeservice for at anmode om en annullering af ordren. Vi kan desværre ikke garantere, at det vil være muligt at annullere din ordre. 


Hvis vi ikke kan annullere bestillingen, og den er afsendt til dig, har du mulighed for at afvise at modtage pakken/pakkerne. Leveringsfirmaet vil derefter returnere pakken/pakkerne til os. 

Hvis din bestilling allerede er blevet leveret, kan du returnere den uønskede vare inden for 14 dage efter modtagelsen. Se venligst vores returpolitik for yderligere oplysninger.