Logo Oversigt
  • Bestillinger
  • Levering
  • Produkt
  • Reklamation og returnering
  • Kundekonto 
  • Når du handler ved os
  • Kontakt os
Hjem Levering

Leveringsproblemer

Min pakke/produkt er beskadiget

Hvis du har modtaget en beskadiget pakke eller produkt, så kontakt venligst vore kundeservice.    Hav venligst de følgende ting klar så vi kan hjæpe dig s...

Er min pakke blevet væk?

Nogle gange er leveringer forsinkede af årsager, der er ude af vores kontrol. Hvis du tror, at din pakke burde være leveret nu, så tjek venligst leveringsst...

Jeg har ikke modtaget min pakke, selvom trackingstatussen er “leveret”

Hvis du ikke kan finde ud af, hvor din pakke er, og du ikke er blevet meddelt, at pakken er blevet lagt et sikkert sted du har valgt eller hos din nabo, så ...

En del af min bestilling mangler

Hvis du ikke har modtaget alle de varer du bestilte, så tjek venligst først om din bestillingen er sendt i flere pakker. Du kan finde denne information i pa...

Jeg har modtaget forkerte varer

Hvis du har modtaget forkerte varer eller det forkerte antal af det bestilte produkt, så kontakt venligst vores kundeservice.   Hav venligst det følgende ...

Jeg har modtaget en anden kundes bestilling

Hvis du har modtaget en pakke, som var påtænkt en anden kunde, så kontakt venligst vores kundeservice.