Vi håber, at du er tilfreds med ethvert køb eller enhver service, som du har modtaget hos os. Er der dog noget, som du ikke er tilfreds med, så kontakt veligst vores kundeservice, så vi kan rette op på tingene.
Benyt venligst vores kontaktformular til at indsende din henvendelse og hold øje med din e-mail inbakke for notifikationer. Skulle du ønske at tilføje yderligere information om din henvendelse, kan du svare på notifikations e-mailen.
En fra vores kunderservice team vil muligvis kontakte dig, hvis vi har brug for yderligere information. Vil vil være I kontakt med dig for at fortælle dig udfaldet af din henvendelse og de næste skridt.
Her er nogle FAQ’s som du måske kan bruge:
Problemer med levering
Min pakke/produkt er beskadiget
Jeg har ikke modtaget min pakke selvom sporingsstatussen er “leveret”
Jeg har modtaget forkerte varer eller flere produkter end jeg har bestilt
Jeg har modtaget en anden kundes ordrer
Problemer med produktet
Produktet er ikke som forventet